Integracja domofonów Dahua i central telefonicznych PBX od Yeastar
2023-02-01Pod koniec września 2021 roku Dahua Technology i Yeastar ogłosiły nowe partnerstwo ECO w zakresie integracji central PBX z systemami interkomowymi. Współpraca ma na celu zapewnienie kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Dowiedz się więcej o integracji domofonów Dahua i centrali telefonicznych PBX firmy Yeastar.
Dahua Technology – czołowy dostawca inteligentnych rozwiązań wideo i usług IoT podjął współpracę z firmą Yeastar – liderem w branży telekomunikacyjnej, który dostarcza wysokowydajne i innowacyjne rozwiązania komunikacyjne.
Firmy dążą do zaoferowania klientom spójnego i kompleksowego rozwiązania UC&C (Unified Communication & Collaboration), czyli komunikacji zintegrowanej w jednym wygodnym interfejsie. To praktyczne i nowoczesne rozwiązanie umożliwia kontakt pomiędzy wieloma osobami, niezależnie od miejsca, w którym się znajdują i sprzętu, z którego korzystają. Użytkownicy mogą porozumiewać się, korzystać z funkcji wideokonferencji w czasie rzeczywistym oraz sprawnie zarządzać systemem interkomów.
Dahua Eco Partner Program (DEPP)
Dahua jest zaangażowana w budowanie nowoczesnego ekosystemu z partnerami technologicznymi na całym świecie, którego efektem jest tworzenie inteligentnych i zintegrowanych rozwiązań dla użytkowników. Od czerwca 2020 roku Dahua Eco Partner Program (DEPP) zintegrował firmę z ponad 80 nowymi partnerami z branży. Teraz dołączył do nich Yeastar. Firmy chcą pomóc swoim wspólnym klientom usprawnić codzienne działania i poprawić wydajność pracy.
Co zyskują użytkownicy integracji central PBX Yeastar z systemami interkomowymi Dahua?
Bezproblemowa współpraca urządzeń interkomowych firmy Dahua DHI-VTO2201F-P i DHI-VTH2421FB/FW z systemem Yeastar serii PBX – P550, P560, P570 umożliwia zdalną komunikację przez interkom z dowolnego miejsca i w każdym czasie oraz kontrolę dostępu publicznego. Rozwiązanie to dedykowane jest dla małych i średnich przedsiębiorstw, pozwala na szybka komunikację dwustronną, przywoływanie stref, a nawet zdalną kontrolę dostępu do pomieszczeń bez konieczności stosowania oddzielnego serwera interkomowego/przywoławczego. Zintegrowane działanie urządzeń zostało dokładnie przetestowane i posiada certyfikaty branżowe.
Współpraca interkomów z centralami telefonicznymi ma szerokie zastosowanie, np. w: biurowcach, na lotniskach, w szpitalach, szkołach, osiedlach itd.
Dzięki integracji klienci mogą:
- zdalnie sterować systemem domofonowym w czasie rzeczywistym z dowolnego numeru wewnętrznego centrali PBX firmy Yeastar;
- widzieć i komunikować się z osobą stojącą przed drzwiami wejściowymi przez wideodomofon IP lub program (Yeastar Linkus Web Client, IP Video Phone Yeastar Linkus, Web Client);
- monitorować gości przy wejściach, na parkingach czy barierach bezpieczeństwa;
- korzystać z automatycznego przekierowania rozmów na numer telefonu komórkowego lub przez Linkus Mobile Client, w przypadku braku odpowiedzi.
Chcesz się dowiedzieć więcej o produktach firmy Dahua?
Jesteśmy oficjalnym partnerem producenta, więc zapraszamy do kontaktu z naszymi doradcami!
Więcej informacji na temat produktów firmy Yeastar można znaleźć na stronie www.yeastar.com.