Regulamin

Właścicielem Platformy B2B jest Promitel sp. z o.o. sp. k., ul. Katowicka 16b, 41-500 Chorzów, wpisana do KRS: 0000553908, NIP: 6272741481, tel. 32 346 30 06, e-mail: [email protected]

Platforma b2b.promitel.pl oferuje szeroką gamę produktów z zakresu monitoringu, telewizji przemysłowej oraz systemów alarmowych. Zadaniem Platformy jest usprawnienie wszystkich etapów zawierania transakcji od wyboru produktów, sprawdzenia ich dostępności, poprzez składanie zamówień, aż do prezentacji dokumentów dotyczących transakcji.

Rejestracja na Platformie jest jednoznaczna z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Promitel sp. z o.o. sp. k, ul. Katowicka 16b, 41-500 Chorzów w celu promowania własnych produktów oraz realizacji zamówień złożonych w sklepie internetowym.

Informujemy, iż administratorem zebranych danych osobowych jest Promitel sp. z o.o. sp. k, ul. Katowicka 16b, 41-500 Chorzów. Dane można usunąć, zmienić lub przesłać przez wysłanie wiadomości e-mail na adres naszego ABI/IOD [email protected] spod adresu, którego zgoda dotyczy. Informujemy, że nie jesteście Państwo profilowani. Państwa dane nie będą przekazywane poza EOG ani udostępniane organizacjom międzynarodowym.

Kontrahenci korzystający z platformy mają nieograniczony czasem i miejscem dostęp do aktualnej oferty, mogą składać zamówienia w dogodnym dla siebie terminie oraz uzyskać niezbędne informacje na temat produktów, statusów zamówień oraz terminów ich realizacji.

Rejestracja na Platformie Sprzedaży, jak również korzystanie z funkcjonalności Platformy Sprzedaży B2B, są nieodpłatne. Regulamin określa zasady zawierania transakcji w platformie b2b.promitel.pl:
• Dokonywanie zakupów za pośrednictwem promitel.pl wymaga akceptacji plików cookie przez przeglądarkę użytkownika.
• Po zarejestrowaniu się i aktywacji konta klienta na Platformie Sprzedaży b2b.promitel.pl każdorazowe logowanie odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym.
• W celu usunięcia konta Klienta z Platformy Sprzedaży b2b.promitel.pl należy wysłać wiadomość elektroniczną z prośbą o usunięcie konta na adres e-mail [email protected]
• Serwis działa na prawidłowo skonfigurowanej przeglądarce Internet Explorer, Mozilla Forefox, Google Chrome bądź innej zaktualizowanej i odpowiednio skonfigurowanej przeglądarce.
• Ceny produktów wskazanych na stronach internetowych Platformy Sprzedaży b2b.promitel.pl:
a) nie zawierają podatku VAT i podawane są w złotych polskich;
b) nie zawierają kosztów dostawy. Koszty dostawy zależą od sposobu dostarczenia produktu do Klienta, od wartości oraz wielkości zamówienia i podawane są przy wyborze sposobu dostawy produktu przez Klienta. Całkowity koszt zamówienia (tj. cena produktów wraz z kosztami dostawy) wskazany jest w koszyku przed złożeniem zamówienia przez Klienta.
Spółka zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach produktów oraz do przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Uprawnienie, o którym mowa w poprzednim zdaniu, nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.

Promocje na Platformie Sprzedaży b2b.promitel.pl nie podlegają łączeniu, o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
• Odbiór zamówienia może być dokonany osobiście w siedzibie firmy Promitel bez dodatkowej opłaty. Zamówienie może być także dostarczone na adres wskazany przez Zamawiającego za pomocą firmy kurierskiej DPD, za odpowiednią opłatą. Zamówienia złożone do godziny 15 realizowane są tego samego dnia, przy czym czas dostarczenia przesyłki to 1-2 dni robocze. W przypadku gdy towar nie jest dostępny w magazynie lub u dostawcy, termin i zasady realizacji ustalane są indywidualnie.
• Na zakupiony towar Promitel wystawia elektroniczną fakturę VAT, na podstawie danych uzyskanych w trakcie logowania. Jeśli klient chce otrzymać fakturę w formie papierowej, należy o tym poinformować sprzedawcę
• Zapłata za zakupiony towar następuje w terminie ustalonym na fakturze wynikającym z ustaleń obu stron odnośnie płatności odroczonej.
• Istnieje możliwość zmiany zamówienia lub jego anulacji mailowo od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17 oraz w soboty 9-14.
• Produkty oferowane w platformie b2b.promitel.pl posiadają gwarancję producenta, okres jej obowiązywania to 36 miesięcy, chyba że informacja o danym produkcie stanowi inaczej.
• Uprawnienie do złożenia reklamacji dotyczy również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
• Reklamacje należy zgłaszać osobiście lub pisemnie, rozpatrywane są w terminie 3 dni, w przypadku gdy naprawa wymaga dłuższego czasu klient zostaje o tym fakcie poinformowany. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest przedstawienie dokumentu potwierdzającego zakup towaru w sklepie internetowym. Gwarancji nie podlegają produkty uszkodzone mechanicznie lub z powodu nieprawidłowego użytkowania. W przypadku uwzględnienia reklamacji, Zamawiającemu wysyłany jest nowy egzemplarz w miejsce niezgodnego z zamówieniem.
• Spółka nie ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas dostawy lub brak dostawy z powodu podania przez Klienta nieprawidłowego lub niepełnego adresu dostawy.
• Firma Promitel zapewnia serwis sprzedawanych urządzeń w ciągu 10 dni od dnia zgłoszenia.
• Firma Promitel zastrzega, iż nie odbiera przesyłek skierowanych do niej za pobraniem bez uprzedniego uzgodnienia.

Informacja o prawie do odstąpienia od umowy
Kupujący ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie czternastu dni, od daty zawarcia umowy na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) W przypadku pisemnego odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w terminie czternastu dni. Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej..
W przypadku skorzystania z prawa do 14-dniowego odstąpienia koszt zwrotu towaru ponosi kupujący.

W ramach naszej działalności gromadzimy i przetwarzamy następujące dane osobowe Klientów:

  • Imię i nazwisko
  • Adres dostawy
  • Numer telefonu
  • Adres e-mail

Dane te są przetwarzane w celu realizacji zamówień, obsługi Klientów oraz w celach marketingowych, o ile Klient wyrazi na to zgodę.

Przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a Klienci posiadają prawo dostępu do swoich danych (w formie elektronicznej.), ich poprawiania, usuwania lub ograniczania przetwarzania.

Więcej informacji na temat zasad przetwarzania danych osobowych znajduje się w naszej Polityce Prywatności na stronie internetowej sklepu.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą pełną Polityką Prywatności w celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naszym sklepie.

Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:

Płatność przy odbiorze, płatności BLIK, karta płatnicza, przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.

Przy wyborze przedpłaty w ramach systemu płatności "iMoje", klient może otrzymać w koszyku dodatkowy rabat na wybrane produkty, z wyłączeniem produktów marki Satel.