Instrukcja dodawania urządzeń do usługi Hik-Connect
1. Konfiguracja urządzenia, z którym chcemy się połączyć przez aplikację Hik-Connect.
- Urządzenie musi być aktywowane i musi być nadany mu unikalny adres IP
- Logujemy się do urządzenia przy pomocy przeglądarki internetowej, bądź programu IVMS 4200
- W menu wybieramy zakładkę Sieć/Ustawienia zaawansowane/Dostęp do platformy
- W programie IVMS 4200 może wyglądać to nieco inaczej: Sieć/Hik-Connect
- Zaznaczamy Włącz usługę Hik-Connect
- Ustalamy kod weryfikacyjny, o który poprosi nas aplikacja podczas dodawania urządzenia
2. Instalowanie aplikacji i dodawanie urządzenia
- Pobieramy i instalujemy aplikację mobilną Hik-Connect
- Logujemy się na swoje konto w aplikacji. Jeśli nie mamy konta, tworzymy je podając adres email lub nr telefonu
- Klikamy Dodaj urządzenie i skanujemy kod QR urządzenia lub wpisujemy go ręcznie
- Aplikacja poprosi nas o podanie kodu weryfikacyjnego, który nadaliśmy urządzeniu wcześniej
3. Dodawanie użytkowników uprawnionych do podglądu urządzenia
- Wchodzimy w opcję Więcej/Zarządzanie ustawieniami udostępniania
- Klikamy Dodaj odbiorcę
- Podajemy adres mailowy lub nr telefonu odbiorcy i klikamy dalej
Uwaga! Podajemy te same dane, które podał nowy użytkownik podczas rejestracji konta!
- W opcjach wybieramy jakie urządzenie chcemy udostępnić nowemu odbiorcy
- Jeśli jest to rejestrator, mamy możliwość wybrania, które kamery będą dostępne dla nowego odbiorcy.