Sklep internetowy promitel.pl oferuje szeroką gamę produktów z zakresu monitoringu, telewizji przemysłowej oraz systemów alarmowych. Zapewniamy stałą dostępność urządzeń z dziedziny zabezpieczeń, w szczególności: kamery do monitoringu, rejestratory do kamer, systemy alarmowe, wideodomofony czy kontrolę dostępu. Właścicielem sklepu jest firma Promitel sp. z o.o. sp. k, znajdująca się przy ulicy Feliksa Bocheńskiego 99 w Katowicach (posiadająca numer identyfikacji podatkowej 6272741481), zwana dalej sprzedawcą.
Niniejszy regulamin określa zasady zawierania transakcji w sklepie promitel.pl.
Dokonywanie zakupów za pośrednictwem promitel.pl wymaga akceptacji plików cookie przez przeglądarkę użytkownika. Serwis działa na prawidłowo skonfigurowanej przeglądarce Mozilla Firefox, Google Chrome bądź innej zaktualizowanej i odpowiednio skonfigurowanej przeglądarce.
Złożenie zamówienia w sklepie internetowym przez Kupującego oznacza złożenie Sprzedającemu oferty zawarcia umowy sprzedaży (kupna) zamówionego produktu. Po złożeniu zamówienia przez Kupującego, system generuje automatyczną wiadomość email na podany w zamówieniu adres poczty elektronicznej, w którym znajdować się będzie potwierdzenie przyjęcia zamówienia, informacje o produkcie, niezbędne instrukcje oraz dane Sprzedającego. Dopiero kolejna wiadomość od obsługi sklepu o przyjęciu zamówienia do realizacji oznacza potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na odległość.
W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, Kupujący zostanie poinformowany o powyższym fakcie niezwłocznie, jednak w okresie nie dłuższym niż pięć dni roboczych liczonych od dnia następującego po dniu złożenia zamówienia przez Kupującego. Zawiadomienie zostanie przesłane na wskazany przez Kupującego w formularzu Zamówienia adres email. W przypadku, gdy zamówienie nie będzie mogło być zrealizowane, a zapłata za towar nastąpi przelewem bądź poprzez system szybkich płatności zwrot należności na rzecz Kupującego odbędzie się niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów prawa.
Zakupu towarów oferowanych przez sprzedawcę dokonać można przez stronę internetową (www.promitel.pl), telefonicznie pod numerem +48 (32) 253 35 00, mailowo lub osobiście w siedzibie sprzedawcy. Istnieje możliwość zmiany lub anulowania zamówienia po jego złożeniu. Dokonać tego można drogą telefoniczną lub mailową i wymaga potwierdzenia ze strony sprzedawcy.
Zamówienie dostarczone zostanie na adres wskazany przez Zamawiającego za pomocą wybranej firmy kurierskiej za odpowiednią opłatą. Towar odebrany może zostać także osobiście, w siedzibie firmy. Zamówienia złożone przed godziną 14 wysyłane są tego samego dnia. Czas dostarczenia przesyłki to 1-2 dni robocze. W przypadku gdy towar nie jest dostępny w magazynie lub u dostawcy, termin i zasady realizacji ustalane są indywidualnie, o czym poinformowany zostanie Zamawiający.
Zapłata za zamówienie realizowane drogą wysyłkową może być dokonywana w formie przedpłaty. Należność wpłacana jest przelewem na konto firmy Promitel lub dzięki platformom płatności online. Zapłata przy odbiorze możliwa jest poprzez wysyłkę za pobraniem lub przy odbiorze osobistym.
Do każdego zamówienia wystawiona jest elektroniczna faktura VAT lub paragon. Aby otrzymać fakturę VAT należy podać dane: nazwę firmy, adres, NIP lub imię i nazwisko oraz adres w przypadku osoby fizycznej. Jeśli klient chce otrzymać fakturę w formie papierowej, należy o tym poinformować sprzedawcę.
Klient będący konsumentem ma prawo do zwrotu zakupionego towaru poprzez sklep internetowy bez podania przyczyny do 14 dni od otrzymania towaru, o czym powinien poinformować obsługę sklepu mailowo lub pisemnie drogą pocztową w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Sprzedawca zwraca środki w ciągu 14 dni od pozyskania ww. informacji oraz zwrotu zakupionego towaru.
Produkty oferowane w sklepie internetowym posiadają gwarancję producenta, okres jej obowiązywania to 24 miesiące, chyba że informacja o danym produkcie stanowi inaczej. Reklamacje należy zgłaszać przez formularz RMA znajdujący się na stronie rma.promitel.pl lub osobiście w siedzibie firmy. Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia i naprawy urządzenia w terminie 14 dni roboczych od momentu dostarczenia wadliwego urządzenia do siedziby firmy. Pełny regulamin zgłoszenia serwisowego znajduje się na stronie rma.promitel.pl.
Firma Promitel zastrzega, iż nie odbiera przesyłek skierowanych do niej za pobraniem bez uprzedniego uzgodnienia.
Złożone przed 14 zostanie zapewne wysłane tego samego dnia
Sprzęt jest zabezpieczony podczas pakowania aby dotarł nienaruszony!
Paczki nadajemy kurierem UPS/Inpost aby dotarły bezpiecznie i szybko
Dostawa produktu do Klienta jest płatna, wyjątkiem są promocje oferujące darmową dostawę. Koszt dostawy jest wskazany na stronie sklepu internetowego oraz w trakcie składania zamówienia. Odbiór osobisty w siedzibie Promitel jest bezpłatny.
Większość asortymentu jest dostępna natychmiastowo i realizacja odbywa się w czasie 24h. Pozostałe zamówienia realizowane są w jak najszybszym czasie o czym klient zostanie poinformowany wraz z podaniem przewidywanego dnia wysyłki.
Odbiór osobisty możliwy jest pod adresem Bocheńskiego 99, Katowice w godzinach pracy firmy.
W przypadku płatności przelewem tradycyjnym skierować go można na konto firmowe w ING Bank Śląski 56 1050 1285 1000 0092 1177 2067. Odbiorca Promitel sp. z o.o. sp. k, ul. Feliksa Bocheńskiego 99, 40-816 Katowice.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Promitel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Katowicach informuje:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Promitel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą: ul. Feliksa Bocheńskiego 99, 40-816 Katowice.
2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu: zawarcia i/lub wykonania umowy / zlecenia / zamówienia z Promitel sp. z o.o. sp. k.
3. Przetwarzanie podanych danych: jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit.
b) RODO), jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit.
c) RODO – obowiązki podatnika podatku VAT) oraz odbywać się będzie za Pani/Pana zgodą na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
4. Podanie danych w zakresie wynikającym z regulacji VAT jest obowiązkowe i jest warunkiem zawarcia umowy. Pozostałe dane przetwarzamy za Pani/Pana zgodą na przetwarzanie (Art. 6 ust.1 lit.
a) RODO) i jest to również warunkiem zawarcia lub dalszego wykonywania umowy. Osoba, której dane dotyczą, jest zobowiązana do podania danych, a konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości zawarcia lub dalszego wykonywania zawartej umowy.
5. Dane będą udostępniane następującym kategoriom odbiorców danych (podmiotom zewnętrznym):
a. profesjonalnym podmiotom prowadzącym obsługę księgową, w celu realizacji obowiązków podatkowych ciążących na nas jako pracodawcy.
b. profesjonalnym podmiotom prowadzącym obsługę prawną, w celu realizacji obowiązków prawnych wynikających z łączącej nas umowy.
c. profesjonalnym podmiotom prowadzącym obsługę informatyczną, w celu realizacji obowiązków w zakresie zabezpieczeń informatycznych.
d. kontrahentom na potrzeby zawierania i realizacji umów, w zakresie mieszczącym się w zakresie Pani/Pana obowiązków umownych.
6. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
7. Pana/Pani dane nie będą podlegały w żadnym zakresie procesowi zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym o profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
8. Dane przechowywane będą przez okres: 6 miesięcy od udzielenia odpowiedzi na złożone zapytanie ofertowe jeśli nie doszło do zawarcia umowy; jeśli doszło do zawarcia przez okres obowiązywania umowy, a także przez okres przedawnienia roszczeń cywilnoprawnych wynikających z tej umowy tj. 3 lata, licząc od daty, w której umowa uległa rozwiązaniu lub wygasła przy uwzględnieniu upływu okresu rękojmi / gwarancji.
9. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawie do przenoszenia danych.
10. Posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
11. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Promitel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Katowicach informuje:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Promitel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą: ul. Feliksa Bocheńskiego 99, 40-816 Katowice.
2. Państwa dane będą przetwarzane w celu:
a) świadczenia przez Administratora usługi drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1219 ze zm.), polegającej na przesyłaniu newslettera przez Administratora – na podstawie odrębnie udzielonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
b) prowadzenia marketingu bezpośredniego – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
c) prowadzenia działań marketingowych i promocyjnych – na podstawie odrębnie udzielonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
d) przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1219 ze zm.) – na podstawie odrębnie udzielonej zgody,
używania telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego zgodnie z art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1907 ze zm.) – na podstawie udzielonej zgody;
3. dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom;
4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (co nastąpi także w wyniku rozwiązania umowy na świadczenie usługi drogą elektroniczną polegającej na przesyłaniu newslettera) – w przypadkach przetwarzania Państwa danych osobowych na podstawie odrębnej zgody na przesyłanie newslettera lub prowadzenie działań marketingowych lub na podstawie wymienionej w art. 6 ust. 1 lit. e lub f RODO, w tym na potrzeby marketingu bezpośredniego;
5. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale wymagane do przesyłania newslettera, przy czym niepodanie danych będzie skutkować niemożnością otrzymania newslettera od Administratora;
6. Administrator nie przetwarza Państwa danych osobowych przy użyciu narzędzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania;
7. Przysługuje Państwu prawo do żądania od Administratora dostępu do Państwa danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania tych danych lub ich przeniesienia;
8. Przysługuje Państwu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych, a także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
9. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
1. Firma Promitel Sp. z o. o. sp. k. z siedzibą w Katowicach, ul. Bocheńskiego 99 zwana dalej Usługodawcą, świadczy usługę resetu hasła administratora dla urządzeń marki Hikvision.
2. Usługodawca zobowiązuje się do rozpatrzenia i resetu hasła w urządzeniach marki Hikvision na podstawie wypełnionego formularza na stronie internetowej reset.promitel.pl przez osobę zwaną dalej Zgłaszającym. Usługa jest realizowana tylko w dni robocze, a czas realizacji usługi może wynieść do 24h.
3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do nierozpatrywania przesłanych mu danych do resetu hasła w inny sposób niż opisany na stronie reset.promitel.pl i poprzez tą stronę.
4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do niedotrzymania terminu resetu hasła w przypadku ograniczeń prawnych lub innych nieprzewidzianych okoliczności, w tym terminów serwisów zewnętrznych, a także zmiany polityki i warunków określonych przez Producenta.
5. Usługodawca nie bierze odpowiedzialności za skutki przeprowadzonej procedury resetu. Powyższe zgłoszenie nie obejmuje prawa do domagania się zwrotu utraconych korzyści w związku z resetem hasła, a w szczególności nie obejmuje rekompensaty za utratę czasu, za czasowy brak możliwości korzystania z towaru, niewygodę oraz związane z wystąpieniem z roszczeniami gwarancyjnymi, niedogodności lub koszty. Usługodawca nie odpowiada za szkody wyrządzone przez osobę realizującą reset hasła ze strony Zgłaszającego.
6. Zgłaszający bierze na siebie pełną odpowiedzialność za powierzone mu dane wynikające z uzyskania dostępu do urządzeń na prawach administratora, w tym do danych wrażliwych rozumianych w ramach przepisów RODO.
7. Usługodawca co do zasady wykonuje reset hasła w urządzeniach Hikvision nieodpłatnie, jako część gwarancji, zastrzega sobie jednak prawo do obciążenia Zgłaszającego kosztami przeprowadzenia usługi resetu hasła określonego cennikiem usług serwisowych znajdującym się w regulaminie zgłoszeń serwisowych dostępnym pod adresem Regulaminy .
a) dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
b) tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
c) utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
a) „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
b) pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
c) „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
d) „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
e) „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.