loadingimg

Wczytuję dane...
FAQ

FAQ


1. Jak złożyć zamówienie?

Dbając o wygodę i zadowolenie naszych klientów, zapewniliśmy możliwość wyboru optymalnego dla Państwa sposobu składania zamówienia:

a. Poprzez sklep internetowy
Pierwszym krokiem jest założenie konta na stronie internetowej promitel.pl. Po wypełnieniu krótkiego formularza, następuje weryfikacja konta oraz przydzielenie rabatów. Po zalogowaniu na swoje konto, możemy bez problemów dodawać do koszyka wybrane produkty, następnie potwierdzamy sposób i miejsce dostawy oraz sposób płatności. Zamówienie jest realizowane w ciągu 48h. Zakupy za pośrednictwem sklepu internetowego to opcja dla osób zapracowanych oraz ceniących wygodę- zamówienie niezbędnego sprzętu jest możliwe nie ruszając się z domu czy firmy, bez konieczności użycia telefonu.


b. Portal aukcyjny
Nasze urządzenia znajdziecie Państwo na następujących portalach aukcyjnych: allegro.pl, olx.pl, aleo.pl. Procedura zakupowa na wspomnianych platformach handlowych jest dość zbliżona- wybieramy urządzenie, następnie potwierdzamy miejsce oraz sposób dostawy oraz sposób płatności. Zamówienie jest realizowane w ciągu 48h.

c. Telefonicznie

Zachęcamy do składania zamówień telefonicznie, pod nr 889 678 385, 739 503 065 oraz 32 346 30 06. Nasi specjaliści z pewnością odpowiedzą na każde Państwa pytanie oraz pomogą w wyborze odpowiednich dla Państwa potrzeb urządzeń.


d. Mailowo
Zamówienia można składać drogą mailową, wysyłając wiadomość na adres: biuro@promitel.pl oraz mateusz@promitel.pl.


e. Bezpośrednio w siedzibie firmy
Serdecznie zapraszamy Państwa do składania zamówień bezpośrednio w siedzibie firmy, w Chorzowie przy ulicy Styczyńskiego 22. Na miejscu czeka na Państwa interaktywna ekspozycja, dzięki której nasi specjaliści przedstawią możliwości sprzedawanych przez nas urządzeń. Firma jest czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8-17 oraz w soboty w godz. 9-14. Zapraszamy!

2. Ile muszę czekać na zamówione urządzenia?
Informację o złożonym zamówieniu otrzymujemy natychmiast. Z reguły realizacja trwa 24 godziny, w sporadycznych przypadkach, gdy sprzęt znajduje się u dostawcy, Państwa zamówienie zostanie zrealizowane w ciągu 48h.

3. Czy firma Promitel zapewnia serwis?
Tak. Ponosimy pełną odpowiedzialność za sprzedawane urządzenia. Klient jest dla nas ważny po sprzedaży, zainstalowaniu oraz uruchomieniu sprzętu. Dostarczamy pełne wsparcie techniczne naszym klientom w siedzibie firmy Promitel. Nasi specjaliści pomagają również w rozwiązywaniu problemów telefonicznie.

4. Czy dostanę gwarancję na zakupiony towar?
Producenci udzielają dwuletniej gwarancji na cały sprzęt, przy czym firma Samsung- trzyletniej. Reklamacje należy zgłaszać osobiście lub pisemnie, rozpatrywane są w terminie 3 dni, w przypadku gdy naprawa wymaga dłuższego czasu klient zostaje o tym fakcie poinformowany. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest przedstawienie dokumentu potwierdzającego zakup towaru. Gwarancji nie podlegają produkty uszkodzone mechanicznie lub z powodu nieprawidłowego użytkowania. W przypadku uwzględnienia reklamacji, Zamawiającemu wysyłany jest nowy egzemplarz w miejsce niezgodnego z zamówieniem.

5. Czy mogę anulować zamówienie?
Tak. Firma Promitel daje swoim klientom możliwość zmiany lub anulacji zamówienia telefonicznie lub mailowo od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17 oraz w soboty w godzinach 9-14.

6. Czy otrzymam fakturę za zakupy?
Na zakupiony towar Promitel wystawia paragon lub fakturę VAT. Aby otrzymać fakturę VAT należy podać dane: nazwę firmy, adres, NIP lub imię i nazwisko oraz adres w przypadku osoby fizycznej.